maandag 19 juli 2010

Zwemmen

Vandaag heb ik voor het eerst echt gezwommen! Jawel en ik vond het nog leuk ook!
Een tijdje geleden ben ik met mijn baasjes naar het hondenstrand geweest. Ter herinnering:
Nou, vandaag was het weer heel warm en ik was mee geweest in de auto, maar dat hielp ook niet echt; dus gingen Dennis, Maike en ik weer naar dat strand.
Ik vind het daar wel heel spannend hoor en ik kan het dan ook niet helpen dat ik eerst flink mijn darmen moet legen. Gelukkig hebben ze hier geleerd dat dat wel eens gebeurt en dus zijn er genoeg poepzakjes.
Maar toen... Met Dennis en Maike mee het water in tot waar ik niet meer kon staan. Heel eng!! Ik vroeg me nog even af of ik het wel kon. Nou, ik kan het!!!!!!
En hoe. Ze hadden een balletje gevonden en we hebben héérlijk gespeeld. Steeds terug naar waar ik wel kon staan en dan zwemmen naar het balletje. Dennis in het ondiepe en Maike in het diepe. Ik heb zelfs extra rondjes gezwommen voor de lol!
Maar hoe warm het ook was, op een gegeven moment had ik het zo koud dat ik vanzelf ging rillen en klappertanden. Toen gingen we ook naar huis. Dan nog, ik was helemaal vrolijk, zo vrolijk dat ik daarna breed kwispelend de dierenartsenpraktijk ben binnengewandeld.
Mijn hechtingen mochten er namelijk uit. Eitje! Was zo gepiept. Eigenlijk zijn ze daar best aardig. Maike heeft nog extra poepzakjes gekocht in een speciale poepzakjeshouder voor als we op vakantie gaan.
Het was een leuke dag!!
Ps.
René en Janni zeiden dat ik niet meer aan Esmé's knuffels mocht komen. Ik kan niet zeggen dat ik die belofte gehouden heb, maar ik had bedacht dat ik dan maar de knuffel van één van Esmé's vriendinnetjes kon pakken. Twee logeren hier weer; dus vanmorgen toen ze weg waren, ben ik weer eens op onderzoek uitgegaan. 
Sorry, sorry, sorry!! Ik had nooit gedacht dat Alicia zóó moest huilen. En ik had alleen maar een oog er uitgepeuterd! Gelukkig is Maike een goede berendokter en zie je niks meer van ons "ongelukje".....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten