zondag 18 juli 2010

De kikker en de poezen

Van het weekend vierde Wim's moeder haar verjaardag; dus reden voor een feestje. Eerst gingen we thuis bij hen in Kortenhoef taart eten. Hartstikke leuk, want niet iedereen kende mij en ik kreeg dus heel veel aandacht. Alles heel gezellig en ontspannen; zie ik ineens een gek beest. Het was een kikker...

 Zoals je kunt zien, vond ik het nogal wonderlijk. Vreemd beest, met vreemde geluiden. Overigens heeft Esmé het filmpje helemaal afgemaakt, want als het aan Maike gelegen had, was het een stuk minder geweest. Ere wie ere toe komt en dat is in dit geval Esmé...
Voordat we met z'n allen naar het pannenkoekenhuis gingen, liet Wim mij nog even uit. Kwamen iets tegen wat lijkt op dit:
En die was niet zo lief als de kikker! Ik kwam gewoon even snuffelen en toen kreeg ik een haal over mijn neus! Niet te geloven!!! 
Later hadden we, ja ik ook, heerlijk pannenkoeken gegeten en gingen we terug naar de auto, kwam ik er wéér zo één tegen. Nou, met een boog er omheen! Dat gebeurt me geen tweede keer. Rare jongens die katten!
Máár... Vanavond ging ik met Dennis en Maike uit en toen kwamen zo'n soort in het zwart/wit tegen en die heb ik de boom in geblaft! Ha! Bangepoeperd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten