dinsdag 13 juli 2010

Monster

Psst. Psst.
Even tussendoor. 
Maarre, ssssttt! 
Ze weten het hier wel, maar ze snappen niet hoe gevaarlijk de situatie eigenlijk is; dus ssstt.
Soms gaat er wel eens iets stuk. Soms doe ik dat, soms één van mijn baasjes. Niks bijzonders, zou je zeggen, maar hier is meer aan de hand.... Sterker nog: eens in de zoveel dagen komt ie tevoorschijn...
Hij is rood. Hij maakt lawaai. Hij vreet alle resten op. Hij reageert niet op roepen of mijn geblaf. Hij vreet alle zooi van de vloer. Hij boert of hikt nooit.
Kortom HIJ is gevaarlijk!! Er woont hier een monster in huis!!Ik heb stiekem een foto gemaakt:
 Pas op!! Er zijn er meer!~En ze zijn gevaarlijk! Buitenaardse wezens! Ik weet er anders geen verklaring voor, maar pas op, want voor je het weet heeft ie je vacht in zijn bek!
Zeg het voort! Verdrijf de monsters! Blaf ze de wereld uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten