maandag 16 augustus 2010

(Speel)kameraden!

Saya is hier bijna een week en eigenlijk is het best gezellig! Het is nog wel een beetje een klein ding die niet alles snapt, maar wel haar stinkende best doet. Ze mag zelfs al los in het park! Daar heb ik heel wat langer over gedaan en ook buiten plassen en poepen. Ik ben onder de indruk, kan ik je vertellen. Niet dat ze alles ophoudt, maar meer dan de helft doet ze buiten en niet alleen maar voor de deur en in de tuin, zoals ik de eerste tijd, welnee. In het park!
En samen op duiven, eenden, kauwen en kraaien jagen is leuker dan in je eentje; dus dat doen we dan ook. We wachten ook op elkaar, niet dat zij vaak op mij moet wachten, want ze heeft altijd één oog op Maike gericht en gaat nooit verder dan ongeveer vijftien meter bij haar vandaan, maar dan nog.
Weet je wat eigenlijk heel prettig is? Ze is heel rustig en neemt de tijd om die rust te nemen, daar kan ik nog wat van leren, wat ik ook doe.
Samen op de bank, op de grond in de garage, in een mand of onder de tafel is best te doen. Dat had ik eerlijk gezegd afgelopen woensdag nog niet gedacht hahaha! Gisteren kwamen er allemaal paarden langs. Saya werd wel aangelijnd, maar of dat nou nodig was... Ze stond erbij en keek ernaar. Ik niet, ik vind die beesten machtig mooi! Sterker nog, ik heb me in de rij aangesloten...
Het is eigenlijk een heel lief, klein meisje wat heel graag met mij wil spelen en van me wil leren. We kunnen het dus uiteindelijk hartstikke goed met elkaar vinden!

2 opmerkingen:

  1. Wat doen jullie het goed meiden.
    Liefs Janni en René

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi orisha, hier een berichtje van je grote broer ilko.
    wat leuk dat jij een nieuw zusje erbij hebt, het is trouwens een mooie meid wauw.
    het is wel heel toevallig want ik heb sinds een week een nieuw broertje het is een galgomix van 12 weken oud en hij is wit met zwarte grijze vlekken en hij heet domino.
    het is een zeer bijdehand ventje want hij heeft maar 1 keer binnen gepiest in die week en de rest doet hij buiten, de uitslover.
    hij heeft 8 weken lopen zwerven door de straten in spanje voor ze hem naar nederland brachten, dus die zwerver heeft nog wel heel wat manieren te leren.
    het was even wennen in het begin maar het is toch wel erg leuk zo'n speelkameraadje.
    en slim dat ie is hij heeft heel veel verstand van tuin architectuur zoals planten snoeien, kuilen graven enzo dus ik heb al heel wat van hem geleerd wat dat betreft, het is een leuke hobby ik kan het je aanraden.
    nou zussie van me groetjes aan je baasjes en een lik voor jou en saya van ilko en domino.

    BeantwoordenVerwijderen