woensdag 3 februari 2010

Dag 2 en 3




Na twee dagen heb ik een heleboel bereikt! Gisteren heb ik Wim nog verrast met hier en daar een plasje en natuurlijk een mooie, dikke, dampende drol! En toen Maike thuiskwam, heb ik laten zien dat ik heel snel en sterk ben door de gehele benedenverdieping te gebruiken als hindernisbaan! Dat is best wel oppassen hoor, want als je niet uitkijkt, schiet je zo door een tafel af.
Ik ben gisteren ook mee geweest in de auto. Tjongejonge dat vind ik nog wel wat, hoewel ik natuurlijk bijzonder intelligent ben en bedacht heb dat als ik me er mee ga bemoeien, dat rijden veel beter gaat. Ik ben heel braaf naast Maike gaan zitten en heb luidruchtig gewaarschuwd voor elke tegenligger en om te helpen sturen, heb ik mijn poot maar op haar arm gelegd. Toen ging het al een stuk beter!
Vannacht lag ik diep en vast te slapen op de stoel beneden. Ja, beneden. Ik ben geen watje, ik heb niet gepiept of geblaft. Wim ging nog zo'n schietspel doen, toen ben ik ingedommeld en toen hij naar boven ging, ben ik lekker blijven liggen. Maar goed, diep in de nacht, gingen ineens alle lampen aan, staat Maike daar en zette me zomaar in de tuin. Braaf m'n ding gedaan en gauw weer verder pitten.
Vandaag ben ik wel heel trots op mezelf. Niemand heeft van mij een vloeibaar of vast cadeautje gehad, dat heb ik allemaal in de tuin gedaan! En ik ben aan de riem het schoolplein opgewandeld. Niet gedragen, maar gewandeld, fijn dank u wel! En, (tromgeroffel is wel op z'n plaats)het mooiste, ik ben met Dennis en Maike naar het park gelopen, heb gespeeld met een andere hond en de meest bizarre beesten ooit ontmoet. Ze lagen in de sloot, dat zegt eigenlijk al genoeg. Er zit een steekje bij je los als je met dit weer in het water gaat liggen, maar goed. Ze kwaakten en ze kwamen met wel tien tegelijk naar me toe. Daar ben ik uitgebreid voor gaan zitten, maar de logica erachter is me nog steeds niet duidelijk. Eigenlijk voelde ik me een beetje uitgelachen, want bij andere honden gingen ze hard het water in en naar mij kwamen ze toe. Wellicht dat ik ooit nog wraak ga nemen....
Vervolgens was ik zo moe dat ik ook niet meer wilde spelen. Dennis ging toen maar mee boodschappen doen en lieten ze mij wel een kwartier alleen. En ja, wederom niet moeilijk gedaan! Ik ben namelijk al heel groot en slim! Maar ik heb wel stiekem Dennis' vest gepakt, voel je je toch niet zo heel alleen...

2 opmerkingen:

  1. Orisha je doet het heel goed. René en ik zijn heel erg trots op je. Een poot van je broer Brawn en van je vriendje Dimitri. Met je broer Ilko en de zusje Lena en Dorotea gaat het ook heel erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier een berichtje van ilko ik heb het ook erg naar mijn zin bij mijn nieuwe familie.
    ik verras ze vooral door na het buiten lopen natte en geurende kadotjes neer te leggen, maar ze reageren daar wel heel vreemd op.
    ook ben ik heel gek op de sloffen van peter alleen die gek laat zijn voeten erin zitten als ik even lekker wil knabbelen.
    voor de rest doe ik je de vriendelijke groetjes zusje.

    BeantwoordenVerwijderen