vrijdag 31 december 2010

Laatste dag

Het is de laatste dag van het jaar en je vraagt je af hoe ik dat weet. Nou, ik zal je zeggen dat ik het niet licht zal vergeten!! Bij voorbaat excuses als ik wat raar tiep, maar ik zit zwaar aan de pillen. Sinds gisteren of vorige week, geen idee. Ik zie dubbel, staar naar alles (wat niet slim is in het geval van soortgenoten, maar behalve Saya kom ik die toch niet tegen), kan niet piesen, kan niet slapen, kan maar weinig eten, kortom de hel is los gebroken! Of het is oorlog, kan ook, maar het is héél eng en psychedelisch... Ik heb zelfs met mijn bazen geworsteld! Ze wilden dat ik een plasje zou doen. Eerst in de voortuin. NJAAA, doodeng met al die herrie. Daarna in de achtertuin, AAAAHHH!! Al die kleuren en die knallen, ik word er nog helemaal nggnnngg van.
Saya? Die spoort niet. Die speelt en wil naar buiten. Maar omdat ik niet wil, vindt ze dat ook goed. Hoewel ze wel in de tuin rent en speelt met Dennis. Ze probeert mij ook steeds op te vrolijken; nou niet dus!!
Deze dag breng ik het liefst door onder de wastafel in de badkamer met de radio op 10! Ze hebben mijn mand daar neer gezet... 
Maike heeft gezegd dat ik straks weer m'n pillen krijg en dat is fijn. Want dan slaap ik of ik merk het niet zo, die knallen. Ze is speciaal voor mij vanochtend, nee, gisteren, want vanochtend ben ik met de zus van Maike uit geweest, toen was het nog stil en kon ik poepen; gisteren dus naar de dierenarts geweest om te overleggen wat ze met mij aan moesten. Ik ben namelijk al sinds, even tellen hoor, eergisteren helemaal bang en mag ik nauwelijks los. Mocht, want vandaag krijg je me met geen 10 paarden naar buiten!!
Gut, ik wou dat het 2011 was!!


Gelukkig Nieuwjaar!!!!

2 opmerkingen:

  1. hoi orisch hier een berichtje van je broer ilko.
    sneu om te lezen dat een vriendin van je zo toegetakeld is maar ik ben blij dat het weer beter met haar gaat.
    ik ben blij dat wij nog niet zo'n psychopaat tegengekomen zijn, maar ergens is het de schuld van de baas want die moet zijn viervoetervriend totaal vertrouwen voor hij los mag lopen en een goede controle hebben over zijn hondenvriend.
    het gaat met mij en domino erg goed, ik ben nog niet zover op les als jij, ik heb ook een paar lessen moeten missen vanwege mijn castratie die niet echt helemaal gelopen is als ik had gedacht.
    ik kreeg namelijk een z..... als een grote tennisbal en helemaal zwart dus ik moest aan allerlei medicijnen en het heeft een paar weken geduurd voor ik weer lekker liep.
    over het vuurwerk gesproken ik weet niet wat je bedoelt ik had er geeneens erg in en domino zat wel wat raar te kijken maar was ook niet echt onder de indruk.
    ik ben wel laatst geschrokken van janny en peter die waren ineens erg boos op ons en dat alleen omdat we de salontafels hoekloos hadden gemaakt, ik snap dat niet want nu kunnen wij ons niet meer zo stoten als wij aan het stoeien zijn.http://i1181.photobucket.com/albums/x421/ilko23/SL383077-1.jpg,http://i1181.photobucket.com/albums/x421/ilko23/SL382915.jpg, http://i1181.photobucket.com/albums/x421/ilko23/SL383072.jpg, op deze links kun je wat foto's van mij en domino zien.
    nou meid een dikke knuffel voor jullie allemaal en we schrijven wel weer en wie weet zien we elkaar wel eens.
    p.s. ik heb ook mailcontact met brawn alleen heet hij nu bronco en woont in duitsland maar ook met met hem gaat het supergoed, zo zijn we met zijn drieen toch wel goed terecht gekomen,
    bye bye.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zus ik heb gemerkt dat je de foto's alleen kan openen met google chrome.
    groetjes ilko en domino

    BeantwoordenVerwijderen