zondag 7 maart 2010

Elmo





Er is vandaag iets heel naars gebeurd: Elmo is dood.
Hij is vannacht overleden en toen Maike vanochtend beneden kwam en Elmo uit zijn hok haalde dacht ik nog dat we gezellig
zouden gaan spelen. Maar dat was niet zo.
Later hebben Dennis, Esmé en Maike Elmo met hok en al buiten
gezet en ik heb echt m'n best gedaan om hem wakker te krijgen, maar het lukte niet. Hoe ik ook op de kooi sloeg met mijn poot, het hielp niks. Hij bleef maar stil liggen, terwijl ik gewend ben dat hij dan tegen de tralies opspringt of een geluid maakt waaruit blijkt dat ie geen zin heeft. Nu bleef het stil...
Oké, zo lang was ik hier nog niet, maar Elmo was wel mijn speelkameraad.
Kijk maar naar de foto's.
Aan de andere kant was hij al 10 jaar en al grijs om de neus. Oude man. Eigenlijk was hij al een week ziek en kon ik al niet met hem spelen.
Zolang kende ik Elmo nog niet, maar hij was wel mijn vriendje. Ik weet dat Dennis en Maike hem het het meeste missen en die heb ik dan ook helemaal suf geknuffeld v
andaag. Maar misschien had ik zelf ook wel de knuffels nodig...

1 opmerking: