donderdag 25 augustus 2011

Whisky

Gisteren kregen we bezoek van Emmy (baasje van Tim & Doetje) en die kwam vertellen dat onze vriend Whisky overleden is. Hij had een aangeboren afwijking en dat werd hem uiteindelijk fataal. Toen wij het hoorden, was Whisky al begraven. 
Persoonlijk ben ik dol op Fred, de baas van Whisky, en hij op mij! Ik hoop dat hij gauw weer in het park is met een nieuwe hond. Niet dat een nieuw hondje Whisky kan vervangen, maar wellicht wordt zijn baas dan weer vrolijk en kunnen Saya en ik hem helpen zo'n ukkie op te voeden. Maar ik mis Whisky nu al. Ook al was ie niet zo jong en fit als Saya en ik, hij was altijd blij om ons te zien en soms, op een goeie dag, ging hij met ons mee kattenkwaad uithalen. Niet voordat ie een snoepje bij Maike had gehaald!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten