woensdag 31 augustus 2011

Gehaktballen

Vandaag was een heerlijke dag, want op één na was iedereen thuis en dat is heerlijk ontspannen op de bank liggen. Niet alleen Saya en ik, maar zelfs de twee kleintjes hadden besloten de gehele dag in pyjama door te brengen. Dat soort dagen zijn hier behoorlijk zeldzaam, omdat er altijd wel wat is. Of er komt visite, of ze gaan met of zonder ons op pad; kortom er is altijd wat, maar vandaag niet. 
Maar het allermooiste was wel dat Esmé gehaktballen ging maken! Ooooh en dat rook zóóóó lekker! Eerst toen het nog rauw was en ze het aan kruiden en draaien was....hmmm. Maar toen ze er zo bij lagen...:
 Oooooh..! Echt om te stelen! En ze lagen op het aanrecht niks te doen! Dennis had er al drie gehad, Esmé twee en Maike eet geen vlees; dus... Je weet wat ik dacht en ik was even vergeten dat Wim ook nog moest eten. Helaas voor hem, de gehaktballen waren op! Ze waren heerlijk!! Esmé mag van mij elke dag gehaktballen maken! 
Saya stond er een beetje bij te kijken, maar die moet niet zeuren! Saya heeft in de afgelopen 3 dagen al twee muizen gevangen. Niet dat ze ze opeet; niet na de laatste keer. Ze vindt ze eigenlijk best vies, nee, ze kauwt het tot pulp en spuugt ze uit. 
Geef mij maar een bal gehakt of twee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten