zaterdag 7 april 2012

Overleden

Helaas moet ik iedereen vertellen dat Orisha vanmiddag overleden is. Wij zijn allemaal heel erg verdrietig dat dit gebeurd is.
Vanmorgen was Ories heerlijk in het bos, zoals altijd op zaterdag, zat achter een konijn aan en is toen heel hard waarschijnlijk in een kuil gestapt en met haar borstkas tegen (vermoedelijk) een tak of boom aangeknald. Dit resulteerde in mank lopen en een hematoom zo groot als een tennisbal op haar borst. Ze is gelijk naar de dierenarts gebracht, er zijn foto's gemaakt, maar vermoedelijk heeft het hart danwel borstbeen zo'n klap gehad dat er inwendige bloedingen waren.
Wij gaan onze stoere meisje heel erg missen, eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat ze er niet meer is.
Maike

1 opmerking:

  1. hallo Maike,
    vanmiddag even kijken wat orisha en saya hebben meegemaakt, shit schrik me eigen rot, wat een bericht meisie, ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Maar als ik Ilko en Domino ook zo zie rennen door de bossen in het park hou ik ook wel eens mijn hart vast ze gaan zo snel langs die bomen, maar wat doe je ze vinden het heerlijk om zo uit hun dak te gaan.
    Ik denk dat Orisha net zo was als dat Ilko is zeer mensgericht, je hebt geen hond maar een echte vriend.
    ik denk dat Saya haar ook echt zal missen, maar je moet beseffen dat je Orisha een goed leven hebt gegeven ook al was het niet zo lang als dat je zou willen als ik de verhalen las dan was ze echt gelukkig bij jullie.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte.
    groetjes Peter, Janny, Ilko en Domino.

    BeantwoordenVerwijderen